Nantu à noi

Nantu à noi

Opere di a Catena Rudonghè situatu in Nantong, Pruvincia di Jiangsu, vicinu à Shanghai. Hè stabilitu in u 1971, un fabbricante di catene di ligami, Attraversu un investimentu consistente, Rudong hà avà più di 500 insemi di attrezzature, cumprese macchine WAFIOS chì sò l'attrezzatura più avanzata in u mondu. Avemu una gamma completa di prudutti à catena, principalmente suddivisi in 6 categorie: Catene di ligame in acciaio regulare, Catene di alta tesnile, Catene in acciaio inox, Catene da neve, Catene annudate è Catene animali, chì coprenu più di 400 dimensioni è specifiche. A capacità produttiva annuale supera i 60.000 tunnellate, postu u primu in Asia è u secondu in u mondu.

QC hè sempre a nostra prima priorità. Avemu avà certificatu ISO9001 (2015). A nostra catena EN818-2 & EN818-7 G80 è diamanti di catene di neve sò certificati TUV / GS. I nostri prudutti sò cumunemente usati in i fileds di a pesca di l'uceanu, ubligatoriu, l'elevazione, l'antiscivolamentu è a dicurazione.

 

Vicinu à unu di i principali porti marittimi di a China, Rudong Chain works mantene un prezzu cumpetitivu. Cù un altu sensu di serviziu di u cliente è di cuntrollu di qualità, accolgimu e vostre dumande.

Shrimp-Boat_4029_LR
Maxon_Conveyor_Maxcrete_Barge_Mounted_Marine_Applications_Putzmeister_Pump_Concrete (1)
marine_bleached-1024x576
11
13
12